Despre un OM

Aceasta este una din piesele pe care le-am compus în urmă cu mai puțin de 8 luni.

Este o poveste despre multele și mutele poteci din viața unui om, despre alegeri ce țin dar nu depind de Sine, despre efemeritate și despre infinitate.

Despre un Om, despre eliberare și despre acceptare.

1000501_3254498856690_1619265710_n

5 gânduri despre “Despre un OM

  1. E dimineața și ma îndrept spre casă. Am răsfoit blogul și am ascultat această piesă. Aș caracteriza piesa drept superbă! Mulțumesc pentru ca mi-ai făcut ziua frumoasă!

    1. Și eu îți mulțumesc pentru că ai răsfoit micul meu blog, pentru frumoasele cuvinte și caracterizare! Odihnă plăcută și o viitoare zi pe placul tău îți doresc!

Bună :) Îți mulțumesc că ai citit acest articol și sper că ți-a plăcut. Indiferent dacă da sau nu, mi-ar plăcea să știu ce părere ai despre el. Îți voi răspunde cât de repede. O zi, seară sau noapte plăcută îți doresc!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.