Toamna miroase a sărbători de iarnă

Vreți să știți care cred eu că este farmecul iernii? Este atât de fring afară încât sufletele oamenilor se înclălzesc. Căldura asta din suflete îi apropie, îi transormă în ființe mai calde și mai deschise.

Toamna, atunci când coloritul frunzelor de copaci încep să se schimbe, inevitabil mă gândesc și la sărbătorile de iarnă. Abia aștept să mă întâlnesc cu cei dragi, familie și prieteni, și să ne bucurăm de farmecul sezonului rece.

Vreți să știți care cred eu că este farmecul iernii? Este atât de fring afară încât sufletele oamenilor se înclălzesc. Căldura asta din suflete îi apropie, îi transformă în ființe mai calde și mai deschise. Cele mai frumoase vacanțe și concedii le-am avut iarna.

Și dacă tot mi-am adus aminte concediu, deja mă gândesc să mă pregătesc pentru el. Ca de obicei ne adunăm câțiva prieteni. Acum unii dintre ei au și copii de 2, 5 respectiv 8 anișori, ah… ce trece timpul! Parcă mai ieri eram studeți în anul I, curioși și cutezători. Acum, ne-am răsfirat prin țară care și cum. Unii s-au mutat datorită job-ului, alții pentru că așa le-a fost sortit. Știți cum e: pe dragoste e bine să o urmezi. Din acest motiv ne-am făcut o tradiție: în fiecare an ne întâlnim undeva în centrul țării.

Anul trecut, de prin octombrie, atmosfera de sărbătoare era deja în aer. Am început să-mi sun fetele și să punem țara la cale. Procesul ăsta organizatoric este unul cu adevăt magnific. E multă strategie în joc, credeți-mă. Trebuie să ne aducăm de prin Muntenia, Banat, Maramureș, Bucovina și Dobrogea. Prima dată când am organizat o astfel de ieșire trasam linii pe hartă ca să vedem ce distanță are de parcus fiecare.

Oricum, în fiecare an este la fel. Ne ia ceva timp până să găsim locul perfect de cazare. Și anul trecut ne-a luat ceva timp până ne-am decis și am făcut rezervare în împătăția munților, la Hotel Royal din Poiana Brașov. Vă dați seama că pentru împrăștiații de noi a fost locul perfect unde să ne petrecem sărbătorile de iarnă. În plus, ceea ce ne-a determinat să alegem acest hotel, pe lângă priveștilea minunată, este faptul că am găsit o varietate mare de camere: apartamente de 4 persoane, apartament de 5 persoane, triple, duble matrimoniale + mansardă. Credeți-mă pe cuvânt, nu e ușor să mulțumești pe toată lumea. Să vă explic. Diversitatea camerelor era foarte importantă deoarece unii am mers în cuplu, alții cu cei mici și unii single.

hotel-royal-poiana-brasov

Cu mic cu mare am ajuns acolo pe data de 20 decembrie. Timp de 5 zile, activitățile mele preferate au fost o saună relaxantă după o zi intensă de schiat. Da, schiez de mică, doar sunt Vatra Dornei 🙂 Iar faptul că teleschi-ul este la doar 1 km distanță de hotel m-a încurajat și mai tare să fug și să stau cât mai mult pe pârtie.

Tot sejurul, copii au fost argint viu. Tot hotelul răsuna de ei, mai ales când făceau echipe cu tații lor la biliard, darts electronic sau fotbal de masă. Dacă am fi mers vara, ar fi fost altceva, copii ar fi avut un loc super simpatic de joacă.

Această prezentare necesită JavaScript.

Printre copii, schiat, restaurante, râsete, bulgăreală, jucat Baba Oarba, ridicat oameni de zăpadă, plimbat cu telegondola, tubing, sanie și vizitat cetățile și monumentele istorice din vecinătate, mai era și câte un moment de respiro doar pentru mine. Ei bine, atunci fie mă uitam pe net să văd ce mai este nou, fie mă uitam la TV. Cu televizorul am interacționat mai puțin. Recunosc, nu sunt fană. Dar de internet chiar am avut nevoie. Deci, trăiască Wifi-ul!

Povestindu-vă toate astea deja mi s-a făcut și mai tare poftă de ducă. Mail ales că, așa cum spuneam mai devreme, deja mă gândesc la concediu. Mai mult, anul ăsta poate ajung chiar și de două ori, deoarece va avea loc gala Super Blog 🙂 Hotel Royale here I come! De mă urmăriți pe Instagram vă promit niște poze faine!

Acest articol a fost scris pentru proba cu numărul 6 din competiția SuperBlog 2017, ediția de toamnă.

Un gând despre „Toamna miroase a sărbători de iarnă”

Bună :) Îți mulțumesc că ai citit acest articol și sper că ți-a plăcut. Indiferent dacă da sau nu, mi-ar plăcea să știu ce părere ai despre el. Îți voi răspunde cât de repede. O zi, seară sau noapte plăcută îți doresc!

